Ga naar inhoud

Upgraden UCAS software Xtreme

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Heb Xtreme ECI9500PLUS PVR waarvan ik recentelijk mijn "onboard" Magic Penta 1.09 heb omgezet naar MR 1.081 m.b.v. CAS1 interface. Nu lees ik dat er blijkbaar steeds nieuwe update's uitkomen van deze MR 1.081 (hoe aktueel is volgens mij alleen uit de file datum op te maken?). Betreft deze update dan alleen een aanpassing op de "k**s"?

Ik begreep dat ik ook de MR 1.081.bin file kan editen m.b.v. MRcrypt107 en hierbij dan a.d.h.v. een "recente K*y-lijst" de aangepaste MR 1.081.bin file terug kan plaatsen in mijn UCAS. Aangezien er vaak een nieuwe .bin file of lijst met nieuwe k*y's verschijnt wil ik graag weten wat de eenvoudigste methode is om mijn ontvanger up to date te houden. Kan een nieuwe k*eylijst ook direct (eenvoudig/automatisch) in het bestand MR 1.081.bin geplaatst worden of moet dit altijd handmatig gebeuren?

Dus, wanneer ik nu zo'n "nieuwe" MR1.081.bin heb gedownload of zelf heb aangepast, hoe zet ik deze dan simpel terug in mijn ontvanger. Heb wel een CAS1 interface, geen funcards & programmer (wel bereid tot aanschaf). Graag een stappenplan wat te doen. De uitleg van de methode (stappen) om van Magic naar Matrix over te gaan vond ik duidelijk beschreven, weet nu niet wat ik moet doen als ik mijn huidige MR1.081 wil updaten met een "nieuwe" MR 1.081 Moet ik deze methode telkens weer hanteren voor het aanpassen van MR 1.081 of kan het eenvoudiger (is toch wel bewerkelijk en tijdrovend)

Zie in het menu van de Ontvanger onder CAS module MR 1.081 > setup een aantal sub menu's, waaronder "Firmware update" hoe werkt dit en wat kan ik er mee doen?

Lees steeds een en ander over UCAS 3.0.bin file.

-Wat is dit precies en wat doet die?

-Wat is het verschil met UCAS 2.0, kun je aan mijn onderstaande systeem info zien of ik UCAS 3.0 al op mijn receiver heb staan?

-Zo niet (of staat UCAS 3.0 al in mijn systeem omdat ik onder MR1.081 werk?), kan ik hem er dan zo met de CAS1 interface en cas studio2.0 in ploffen?

Nog iets:

-Maakt mijn systeem gebruik van 2CAS firmware of van 3CAS firmware update's en hoe kan ik dit zien?

Model: ECI9500plus

Last Update: jul 26 2003

s/w: V01.05.04

h/w: V13.42.6D

Loader: V1.0.7

C.A: 3.0.3

PVR: 1.5.4

Xilinx Chip: 9536

MR 1.081

Je leest het al.........verwaring alom, hahaha.

Groetjes, Youp1968

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen