Ga naar inhoud

welke uitgangen heeft de topfield 5000 pvr?????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil een goede rieciever aan mijn projector hangen, liefst met progressieve scan / DVI of zoiets.

Nu zou ik graag willen weten wat voor uitgangen de topfield 5000 heeft.

Heeft die dvi uit??

Heeft iemand daar ervaring mee op de projector??

John

Geplaatst:

Kort antwoord: RGB SCART is het beste wat de TF receivers te bieden hebben.

Hmm... "You cannot kill what's alreay dead"...

De UITZENDING is in PAL formaat, dus ongeveer 720x585 pixels in 50Hz interlaced.

Dat is ook wat elke receiver op de RGB SCART aansluiting aan kwaliteit gaat leveren.

De fabrikanten maken er dus geen DVI of vergelijkbare aansluiting op, omdat dat geen nut heeft - wat niet in de uitzending aan kwaliteit zit, kun je er ook niet uithalen.

Er zendt momenteel een zender uit in HDTV achtig formaat, en er zijn ook een paar receivers die dat aankunnen. Voor deze ene zender heeft het dan misschien wel nut om een andere aansluiting te gebruiken...

Geplaatst:

component via de scart uitgang

zeker voor je projector de beste oplossing

Geplaatst:

Maar dan wel modificeren zoals op het duitse forum is te lezen. Anders krijg je heel rare kleurvlakken. 3 tantaal condensatoren moeten erin gesoldeerd worden, en dan heb je een perfect beeldje.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

heb je een link voor me, ik wil die van mij ook zo aansluiten.

Dat van die kleuren was mij niet bekend

Geplaatst:

Ja hoor die heb ik inclusief (helaas niet echt scherpe) ombouwfoto's....

http://board.topfield.de/viewtopic.php?t=10060

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen