telemanneke Geplaatst: 8 juni 2004 Geplaatst: 8 juni 2004 Hoe zit het met de ervaringen met harddisken. Ik was van plan mij een 5000 aan te schaffen met een disk van een slordige 200Gb. Een webshop vertelt mij dat dit enkel kan als ik die zelf (laat) inbouw(en), want uit Korea komen enkel receivers met 80Gb. Op hun site wordt er echter optioneel 120 of 160 GB vermeld, op Duitse sites gaan ze tot 300 Gb. Inbouwen zou zelfs persoonlijk kunnen zonder garantieverlies, bij gebruik van Seagate disken (is dat ding dan niet verzegeld ?), tenzij je natuurlijk een moersleutel in de receiver laat vallen. Ik las in dit forum al zaken over moeilijk doen als het gaat over verbroken verzegelingen, maar hoe kan je die harddisk erin krijgen zonder de verzegelingen te verbreken ? Is Topfield dan ook een van die merken die blij is om te verkopen met een laat-me-met-rust-nadien mentaliteit, of zitter er ook serieuze mensen ? Telemanneke ----------------------------------------------- Echostar 5000, Topfield 5000 PVR 160Gb , 2x Triax 88, 3x Golden Interstar quad, 3x Spaun 4x1
Hoogste veldje Geplaatst: 8 juni 2004 Geplaatst: 8 juni 2004 Met andere harddisks dan de originele 80 heb ik geen ervaring, maar Topfield heeft zeker geen laat me met rust-mentaliteit. Ze nemen hun klanten en de suggesties die ze doen zéér serieus en komen dan ook regelmatig met zinnige updates. Onlangs nog met een update waarmee de mediahighway EPG (Canal Digitaal) ging werken!! En dat laatste is bijzonder te noemen, omdat tot dan toe alleen de officiële Canal-ontvangers daarmee iets konden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen