Gast Geplaatst: 10 juni 2004 Geplaatst: 10 juni 2004 Hallo, heb sinds 'n maand of 2 een Galaxis EsyWorld SAT draaien. Zijn er hier meer mensen met zo'n receiver, hij wordt in Italie verkocht als Goldtop, die maakt ook de alternatieve software voor deze van origine Duitse receiver. Ik heb er een GEPPO Allcam EMU in draaien, heeft 2 CI-sloten, DD-uit, en loopt enorm stabiel en zapt lekker snel. Ik heb ooit 1 rec eiver gehad die net zo stabiel was, en dat was een Philips DSX6073/03A, uiteraard met alternatieve software erop. Alleen zapt deze sneller dan de Phillie, en natuurlijk met extra 2 x CI-sloten. Hij werkt prima met Jokercam en Aston, kan ze tijdens draaien ructig eruit en erin stoppen, geeft ook geen hangers etc. Er is ook een hoop software voor verkrijgbaar, en zelfs de originele BetaNova software, van origine is het een Betacrypt-receiver embedded chip, werkt vrij goed. Maar dat is er natuurlijk allang vanaf. Ik zoek dus mensen die ook ervaringen met Galaxis hebben, en dan niet de oude Irdeto-machine, maar de nieuwere! Greetz, Pekka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen