Ga naar inhoud

viaccess of irdeto

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi

als ik een orginele card wil bestellen voor mijn

humax 5400 met matrix reloaded magic module

wat voor kaart moet ik dan nemen een irdeto of een viaccess

alvast bedankt

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker maar volgens mij ondersteunt je humax irdeto, wat dus betekend dat je met je mr cam de nederlandse zenders kan ontvangen, zonder kaart. Dus lijkt mij dat viaccess een meerwaarde heeft. Alhoewel je veel in viaccess kan ontvangen met de juiste file's in mr zonder kaart. Ik ben zelf pas begonnen met de hobby dus als ik een verkeerd antwoord gegeven hebt sorry. Jongens verbeter mij maar graag als ik fout heb geantwoord. Daar leer ik van!!!!!

mvg Sylvia

Geplaatst:
Citaat:
hoi
als ik een orginele card wil bestellen voor mijn
humax 5400 met matrix reloaded magic module
wat voor kaart moet ik dan nemen een irdeto of een viaccess
alvast bedankt

Ik hoop niet dat je hiermee de Nederlandse zenders denkt te ontvangen. Irdetokaarten worden alleen nog uitgereikt aan wie al een oude Irdetokaart heeft, en in Viaccess zijn de Nederlandse zenders helemaal niet gecodeerd!

De Nederlandse zenders zijn versleuteld met Irdeto 1, Irdeto 2 en Seca 2. Alleen voor Seca 2 raak je makkelijk aan een nieuwe kaart.

Je vindt makkelijk tweedehands Irdeto 1-kaarten. Die werken tot 2007. Die kopen heeft echter weinig zin, aangezien de Nederlanders in deze codering gekraakt zijn en tot zolang met een module, al dan niet met een zelfgeprogrammeerd kaartje (het kan bij bepaalde modules ook zonder) of via emu-software te bekijken zijn.

Zoals al opgemerkt kan je Irdeto 1 en Viaccess bekijken met MR of emu-software. Waarvoor dacht je in godsnaam een kaart te gebruiken???

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen