Ga naar inhoud

Topfield 4000 PVR + welke CAM + welke kaart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste satvrienden,

Hoewel ik de rubrieken uitputtend heb doorgespit, is mij vooralsnog niet duidelijk welke combinatie van CAM + kaart het meest stabiel en de meeste mogelijkheden biedt voor deze ontvanger. Leveranciers adviseren Matrix reloaded, terwijl ik ook goede berichten lees over Jokercam, Matrix Revolutions en X Cam. Ik wil graag minstens dezelfde kanalen kunnen ontvangen als welke ik met de Humax 5400 kon ontvangen. Wie kan en wil mij een helder advies geven?

Geplaatst:

Nouja, kan je wel een beetje op weg helpen. Afgezien van een Aston 1.05 met org. canal+ kaart, die goed werkt, heb ik nu een Matrix reloaded zónder kaart, maar met 1.081 erin. Snapt snel, gooit veel zenders open maar........ soms freezes... Is op zich niet zo erg ware het niet dat-ie bij het afspelen met opnames de handdoek in de ring gooit en die op zwart gaat zodra je wilt spoelen, of die iets anders vreemds vindt. Oftewel, 10x niks (qua afspelen). Genoemde problemen schijnen met de X-cam niet voor te komen maar voor ik die aanschaf wacht ik nog ff op het resultaat van de firmware update die eraan schijnt te komen voor de Topfields, misschien dat die dan minder prioblemen heeft met de MR.

En met de rest van de cams nog geen ervaring, dusssss

Suc6...

Geplaatst:

Er wordt ook beweerd dat de freex, icecrypt goed werkt. Ik heb deze cam ook, en het werkt niet goed, vooral op sirius, daar loopt ie gewoon vast.

Ik hoor ook zeer goede berichten over de x-cam, maar kan dit niet bevestigen.

Geplaatst:

Is het misschien een idee om een "sticky" te maken over de vraag: "Welke Cam in mijn Topfield" ??

Ik word zo moe van die eeuwige vraag hier....

Of ben ik de enige?

Bink.

Geplaatst:

ik had hele goeie ervaringen met de MM, maar die gooit tegenwoordig niet zoveel open en zapt zo traag als dikke stront. Maar de MR zapt bijzonder snel en goed en heeft af en toe eens een tijdelijke freeze. HET hatelijke aan een MR is dat ie niet omkan met het afspelen van een opgenomen stuk op de harddisk. Van zodra dat je gaat "springen" dmv de percentages, dan doet ie nix meer. Maar voorzichtjes "spoelen" gaat nog net (maar niet altijd). Daarom denk ik aan een switch naar de xcam of de dragoncam, maar eigenlijk weet ik het niet meer en wacht ik af...

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen