Gast Geplaatst: 12 juni 2004 Geplaatst: 12 juni 2004 Zou het niet mogelijk zjin om de kanalen lijst van de astra en hotb. seperaat weer te geven en te kunnen inlezen. En dan bedoel ik niet de voorkeur optie in de huidige software. en deze kanalen lijst dan te koppelen aan een bepaalde lnb. Ik vraag niet veel, maar zou dit mogelijk zijn. Grtz. Solair
spirit_rules Geplaatst: 12 juni 2004 Geplaatst: 12 juni 2004 Citaat: Zou het niet mogelijk zjin om de kanalen lijst van de astra en hotb. seperaat weer te geven en te kunnen inlezen. Nee,dit is niet mogelijk, alleen 3 voorkeuze lijsten dit kan je zelf doen in Menu,2 en dan de voorkeuze zender in betreffende lijst zetten,of makkelijker met mediasateditor 2.51. Je kan wel de lijst aan bepaalde lnb zetten. [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Gast Geplaatst: 12 juni 2004 Geplaatst: 12 juni 2004 okies dan doe ik het wel op die manier! Grtz...........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen