Gast Geplaatst: 14 juni 2004 Geplaatst: 14 juni 2004 ook gedaan blijft het zelfde ben nog op zoek naar oplossing
Gast Geplaatst: 14 juni 2004 Geplaatst: 14 juni 2004 Je hebt volgens mij de verkeerde files want bij mij werkt het gewoon met een fun & C+. Rebel
Gast Geplaatst: 15 juni 2004 Geplaatst: 15 juni 2004 hallo rebel de files zijn goed maar er doen zich rare dingen voor heb verscheidene malen de ver 22 orig ingeladen en soms heb ik ook geen ontvangst en andere keren loopt alles goed kaart zien en ontvangst zou het niet mogelijk zijn om met jtag module de soft te laden ??heb je daar ervaring mee groetjes 4max
friendlyguy_100 Geplaatst: 15 juni 2004 Geplaatst: 15 juni 2004 volgens mij geen JTAG voor de strong. Zie diverse postings in dit forum, dit hebben al mensen geprobeerd. Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen. Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a). (vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)
Gast Geplaatst: 15 juni 2004 Geplaatst: 15 juni 2004 Een Jtag heeft alleen maar zin volgens mij als je boot cotrrupt is. Meestal als de boot corrupt is is het flash geheugen kapot dan heeft ook Jtag geen zin meer. Dus ik zie de meerwaarde niet. Rebel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen