Ga naar inhoud

[Strong] Kan geen kan. van Sirius-Thor-Hispa inscannen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er zit nu in de STR 8000 de Emu-sattracker 1.2 (incl. Seca 2 patch) met Friendly kan.lijst en Sky-patch eroverheen.

De Sirius staat geactiveerd en het toevoegen van de kan. lukt niet (hij vindt niets) schotel staat goed uitgericht.

Hoe kan dat?

Wat doe ik fout?

Geplaatst:

Zet eens alle andere antennes uit en scan dan alleen op sirius.

Rebel

Geplaatst:

Rebel, ik heb eerst handmatig proberen in te scannen, frequentie invoeren, ok, ok, maar dan wordt er helemaal niets gevonden.

Nu met Kan. toevoegen alles scannen lukt wel!

Je moet dan wel de juiste satelliet activeren, en de Astra ook geactiveerd laten staan, want tot mijn verbazing vond hij ze op de Astra stand.

Ik dacht het selectief te doen (alleen welke ik wil) maar dan pakt hij helaas niets, alleen krijg je nu wel een hoop onzin kanalen erbij!

Geplaatst:

Ik heb dan alleen Astra en Hotbird maar heb het selectief gedaan met eerst Astra en daarna hotbird.

Dat ging ook niet vanzelf de switch ging niet om naar hotbird.

Als je eerst ff een kanaal opzocht van de hotbird was de switch alom en toen ging tie wel goed.

Al met al een gekl**t.

Rebel

Geplaatst:

hebben geloof ik alle C+ ontvangers last van als je meerdere lnbs vast hebt staan pakt ie altijd de eerste ook mee als je de tweede wilt scannen

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen