Gast Geplaatst: 13 juni 2004 Geplaatst: 13 juni 2004 Er zit nu in de STR 8000 de Emu-sattracker 1.2 (incl. Seca 2 patch) met Friendly kan.lijst en Sky-patch eroverheen. De Sirius staat geactiveerd en het toevoegen van de kan. lukt niet (hij vindt niets) schotel staat goed uitgericht. Hoe kan dat? Wat doe ik fout?
Gast Geplaatst: 14 juni 2004 Geplaatst: 14 juni 2004 Zet eens alle andere antennes uit en scan dan alleen op sirius. Rebel
Gast Geplaatst: 14 juni 2004 Geplaatst: 14 juni 2004 Rebel, ik heb eerst handmatig proberen in te scannen, frequentie invoeren, ok, ok, maar dan wordt er helemaal niets gevonden. Nu met Kan. toevoegen alles scannen lukt wel! Je moet dan wel de juiste satelliet activeren, en de Astra ook geactiveerd laten staan, want tot mijn verbazing vond hij ze op de Astra stand. Ik dacht het selectief te doen (alleen welke ik wil) maar dan pakt hij helaas niets, alleen krijg je nu wel een hoop onzin kanalen erbij!
Gast Geplaatst: 14 juni 2004 Geplaatst: 14 juni 2004 Ik heb dan alleen Astra en Hotbird maar heb het selectief gedaan met eerst Astra en daarna hotbird. Dat ging ook niet vanzelf de switch ging niet om naar hotbird. Als je eerst ff een kanaal opzocht van de hotbird was de switch alom en toen ging tie wel goed. Al met al een gekl**t. Rebel
Smurf Geplaatst: 14 juni 2004 Geplaatst: 14 juni 2004 hebben geloof ik alle C+ ontvangers last van als je meerdere lnbs vast hebt staan pakt ie altijd de eerste ook mee als je de tweede wilt scannen Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen