flodder11 Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 Hallo Bij mijn owners manual staat= NOTE= Dvi current only support 720p output.Deze tekst is er los ingeplakt. Ik heb de indruk dat via een software update dit probleem straks verholpen gaat worden net zoals andere problemen en tekortkomingen zoals het wegvallen van de favoriete kanalen na een nieuwe kanalensearch. Ik gebruik de rgb uitgang maar ook dat ging niet en gaat niet van harte. Bovendien pakt de ontvanger soms zenders wel en soms weer niet uit de list. Groetjes T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
rai Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 Bij mij gaf de monitor eerst aan "out of sync" of "unsupported format". Na een tijdje sprong hij er plots zo maar in. De ontvanger stond wel degelijk op 1080i. Helaas gaf de monitor niet aan wat de resolutie op dat moment was. Wel gaf deze aan wat de scan frequentie was. Na aansluiting op een Thompson plasma kon ik alleen het Atra HD kanaal goed krijgen. GIng ik naar Euro1080 dan hield ik een half beeld over. Monitor kon duidelijk de 50 hz niet aan. Probeer daarom eens of je via DVi wel goed beeld hebt als je Astra HD opzet (software upgrade is dan wel nodig anders hou je 50 hz).
flodder11 Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 Ik heb een ongeveer 5 jaar oude beeldbuis hdtv. Deze heeft een 1250 hd rgb ingang en geen DVI. Krijg tot nu toe alleen formaat 580P 50HZ op het scherm. Andere formaten geven geen sinc. Astra HD geeft prachtig beeld maar door de 60HZ is het beeld schokkerig. In de breedte heb ik wel het volledig oplossend vermogen maar in de hoogte dus niet 580 ipv 1080. Ontbeer elke tech kennis maar ben toch al eind in de goede richting. Ben van mening dat HD het straks echt gaat maken. Succes T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
rai Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 Nogmaals: Heb je de laatste software in die QualiTV ontvanger geladen? Op de website is namelijk deze software te downloaden. ZOnder die laatste software schokt dat Astra HD kanaal alle kanten op omdat de ontvanger in 50 Hz blijft hangen.
flodder11 Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 nee,ga er morgen naar kijken. Bedankt T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
flodder11 Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 Wel signaal,maar geen beeld op dit moment T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
rai Geplaatst: 20 juni 2004 Geplaatst: 20 juni 2004 Klopt dat je geen beeld hebt. En dat gaat ook niet meer komen ook.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen