Gast Geplaatst: 15 juni 2004 Geplaatst: 15 juni 2004 zijn er nog nieuwe settingslijsten van onze vriend Xamuh ergens te vinden??? ik vind alleen maar settingslijsten die 1maand en ouder zijn.
matthijs12 Geplaatst: 15 juni 2004 Geplaatst: 15 juni 2004 Neem gewoon: www.humaxsettings.nl Pas deze een beetje aan met Setedit. En voila!!
Gast Geplaatst: 15 juni 2004 Geplaatst: 15 juni 2004 Maak gewoon even je eigen settings, geheel naar eigen inzicht en voorkeuren. Hoef je maar 1 keer te doen, en dan bijhouden. Onafhankelijkheid is een groot goed in het leven...
Gast Geplaatst: 15 juni 2004 Geplaatst: 15 juni 2004 Citaat: Onafhankelijkheid is een groot goed in het leven... Ik ken er ook een. "Gemak dient de mens" Ik zou lekker een settinglijst downloaden. Deze zijn over het algemeen reuze goed verzorgd. En het is makkelijker om in die bestaande lijst een beetje te editten en het naar je persoonlijke smaak te maken dan compleet opnieuw te beginnen met je settingslijst te sorteren. Maar ieder zijn keus natuurlijk. [color:"blue"] Nu nog even puntje van kritiek. Zorg voor een duidelijk onderwerp aub. Alleen " Xamuh??? " is zo nietszeggend. bedankt. [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen