Gast Geplaatst: 15 juni 2004 Geplaatst: 15 juni 2004 Hierbij een tip voor sommigen onder ons die problemen hebben met de melding "Initialiseren cam" Ik kreeg het ook steeds en het blijkt te komen uit een foutje of meerdere foutjes in het flashgeheugen. Als de kapotte software in het flshgeheugen aangewend worden begrijpt de Xtreme het niet en komt er de melding "Initialiseren cam". Een nieuw flshgeheugen kan dus wonderen doen en hoeft het niet altijd te komen van de gewone software. Ik hoop dat iemand hier ook iets mee kan....
XtremeNooB Geplaatst: 18 juni 2004 Geplaatst: 18 juni 2004 Ik heb dit probleem ook.. heb de xtreme net 2 weken. Dus ga er vanuit dat er nieuwe software in zit Alleen als ik dit probleem freezed het hele zaakje bij mij, als ik dan weer na een FTA zender zap en dan weer terug naar een gecodeerd kanaal is het probleem opgelost. Maar is hier een andere manier voor? Want het is wel heel erg irri ... zeker als je naar een voetbal wedstrijd zit te kijken :-) Topfield 4000 - Aston Dual Cam - 78cm Triax wok
Gast Geplaatst: 18 juni 2004 Geplaatst: 18 juni 2004 Ik denk dat je toch terug moet gaan naar de dealer. ik denk niet dat de ontvanger goed is
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen