Gast Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 SKy zenders werken niet goed sinds transponderwijzigingen, bijna alle filmkanalen (skycinema, primafila) geven om de zoveel seconden haperingen in het beeld, het signaal is perfect volgens de sammie. Dit had ik eerst enkel op primafila met de vorige emu, maar sinds de 4.4 was dit opgelost maar nu ze de transponders wijzigden is het weer van dat. Ben ik hier alleen mee ?? Ligt het aan mijn ontvanger ??
Gast Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 hmmm bij mij werken ze weer prima, geen enkele hapering. ik draai ook emu 4.4, met riccyram file.
Gast Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 Hoe snel zijn die haperingen? Ik heb nu ongeveer 15 min. sinbad op staan op 7 maar zie niets gebeuren. Ik gebruik ook papagen (van 15/6) Rik
Gast Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 prima fila 7 Sinbad lijkt bij mij ook geen problemen te geven en fox, fox life en jimmy en nog enkele kanalen doen het ook goed enkel de filmkanalen doen het niet. Duq het ligt aan de papagen ram bin dan ??
Gast Geplaatst: 17 juni 2004 Geplaatst: 17 juni 2004 Hey hallo, Lijkt op een probleem wat er al eerder is geweest met de emu versie'z.... Probeer is het volgende; -ff settinglijst backuppen -downloaden originele firmware 129 (dus alleen viacces) -het laden van die 129 in je sam (met semco edit oid) -ontvanger in standby -opnieuw laden van emu 4.4 in je sam -ram bin file erin en klaar.... lijkt omslachtig maar heeft wel grote kans van slagen, gok ik..... of reset hem is via hyper terminal en kijk wat er gebeurd....kan ook wel is helpen.. Nah ben beniewd of dit werk, horen het wel weer... Greetz dB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen