Ome Merde Geplaatst: 19 juni 2004 Geplaatst: 19 juni 2004 heb hier een Echostar D-2500IP staan waarmee ik net even mee ben wezen stoeien. Te leen een Matrix Revolutions CI maar geen beeld, niet met originele seca2 kaart als met funcard. Uiteraard wel beeld op BVN. De CI wordt overigens wel herkend. Ik heb het forum al even afgezocht en het blijkt dat de MR niet lekker werkt met deze machine, de Revolutions uitvoering dus ook niet, of kan iemand het tegendeel bewijzen ? Krijg volgende week een Aston 1.05 CI om te testen, eens kijken wat er dan gebeurd ... merDe deze ruimte is te huur
TerranoIII Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 Ik heb al jaren deze ontvanger ingebruik en hij kan inderdaad met een aantal modules niet overweg. Voor een goedwerkende ontvanger zal je eerst moeten kijken of je de laatste nieuwe software er in heb zitten.Dat kan per ontvager verschillen je kan bij Echostar kijken welke software voor jouw ontvanger geschikt is.Bij mij heb ik de ip-208 in zitten maar je moet eerst kijken wat er nu inzit en daar de update voor halen.Echostar maakt al een paar jaar geen update meer voor deze ontvanger.Dan de c.i. modules De normale aston en irdeto geen enkel probleem werken prima. Magicmodule ik gebruik de orginele met witte geleiders 1.04 werkt goed.De orginele matrixreload weer slecht. Jokercam alleen de natuurkanalen zijn goed de rest is weer knudde.Wat prima werkt is de X-cam vlekkeloos en schakeld prima. Zo dat zijn mijn ervaringen met de echostar 2500,ik hoop dat je er wat aan hebt. M.V.G.TerranoIII
Ome Merde Geplaatst: 21 juni 2004 Auteur Geplaatst: 21 juni 2004 hier kan ik zeker wat mee, thnx! merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen