groko Geplaatst: 19 juni 2004 Geplaatst: 19 juni 2004 Toevallig een bericht op een andere internetsite vond en waar geen antwoord bij stond.. hier een soort gelijk probleem " Hi Heb hier een xtreme uc6400 staan die ik van MR 1.08 naar MM toe wilde flashen. Helaas is dat niet helemaal gelukt en nu staat er boven cas slot 1 not installed Weet iemand ook hoe ik dit probleem kan oplossen. HEb net ook geprobeerd om met de cas bestanden hier de xilinx te programmeren maar casstudio geeft hier Error writing XILINX device, please retry! aan. de xilinx is de 9572xl een fullflash wil wel maar bij een opstart komt er dan weer netjes de bovengenoemde melding te staan. rebooten wil niet werken. Wie kan mij verder helpen, het heeft me al het voetbal gekost (gelukkig in dit geval) " Voor mij nog een extra vraag. De dreamload.bin Zet je die op dezelfde manier met de cas1 als een flash of moet dat anders. Oftewel hoe zet je de dreamload.bin in de xtreme BTW het topic op sat4all over gelijk onderwerp bracht niet een uitkomst There's only two reasons to own a video camera, chase tornados and make sex tapes. And I don't see a cow in no tree, Tommy Lee!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen