Gast Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 Ik ben al ongeveer 5 maanden gelukkige gebruiker van de Dreambox... en meestal draait deze op de laatste Rudream image... Dus ik zet er de image op ... flash erase... no problem. Als ik de box uitzet met kortstondig op de standbyknop te duwen... no problem. Als ik nu kies voor een restart / shutdown, komt gewoon het logo van dream multimedia in beeld en stopt de box met starten. Nu moet ik gewoon de 3 toetsen induwen (reset) en wachten tot ik de harddisk hoor uitvallen... loslaten en de box start perfect door... ik heb dit al gezien bij verschillende images... op zich geen al te groot probleem maar het zou plezant zijn als er een oplossing voor was. Ik heb een goedgekeurde HD samsung 120GB, en voor de rest geen problemen (of toch niet als ik weer niet aan het prutsen ben) !!! image : Rudream 2/6/2004 maar heb dit ook met andere images!
Puch Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 Ik had dit probleem ook al een paar keer meegemaakt met verschillende images. Sinds ik als basis een originele image van dream-multimedia draai en de rest vanop een usb-stick ben in van dat probleem verlost. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
f650gsrider Geplaatst: 21 juni 2004 Geplaatst: 21 juni 2004 Ik had hetzelfde probleem, kon alleen maar opstarten met een hyperterminal aansluiting. Ik heb een erase image gedaan en hierna dezelde image van Ronaldd erop gezet als erop stond en heb een hele stabiele box start altijd goed op vanuit welke toestand dan ook. Greetz.............René
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen