Doorus Geplaatst: 23 juni 2004 Geplaatst: 23 juni 2004 Beste schotelaars, Ik heb een nieuwe ontvanger aangeschaft, de dbr-s400 van pioneer. soft versie ? Met originele secaII kaart. Ik kan er nog geen donder van vinden, is het eigenlijk wel mogelijk om in deze ontvanger zender lijsten te proggen en software up te daten ?
jedeje Geplaatst: 23 juni 2004 Geplaatst: 23 juni 2004 Bovenaan de lijst met postings staan een drietal zogenaamde stickys, 1 ervan heet Pioneer Wetenswaardigheden, daar kun je vinden wat er met je ontvanger mogelijk is (en hoe). Verder zul je met de zoekfunctie veel info vinden over hoe het andere bezitters van de dbr-s400 is vergaan. Groet! JeDeJe ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
Doorus Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Geplaatst: 26 juni 2004 Bedankt voor de tip. Ik moest de datum veranderen naar een jaar en voila, daar zijn de mensen met een .....400nl Dat zoekt mooi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen