Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb een PVR4000. Nu zit ik eraan te denken om een 5000PVR te kopen en de 4000 te verkopen. Vooral omdat de 5000 Mediahighway EPG heeft, en allerlei andere leuke dingen (smartEPG enz.) Ook het uiterlijk is wat fraaier.

Is dit verstandig? Ik heb nl. ook gelezen dat er in het begin nogal wat problemen waren met de 5000? Ook schijnt hij niet goed overweg te kunnen met een MR met originele Seca2 kaart?

Is dit nog steeds zo of zijn de problemen grotendeels opgelost?

Bedankt voor de tips.

Gr. Jeffrey

Geplaatst:

Eh, ik wil hetzelfde wel, maar dan ga ik wel voor de 5500.

Is op een paar punten weer verbeterd t.o.v. 5000.

Zie elders in dit forum...

Geplaatst:

Oh ja, enne, dat de MR niet overweg kan met een Seca 2 kaart klopt wel maar dat ligt aan de MR en niet aan de Topfield. De combinatie MR-Topfield werkt sowieso slecht bij het afspelen van opnames. De Topfields draaien als een speer met een X-cam, ook bij opnames, en die kan ook overweg met Seca 2 kaarten.Wel een aanrader weet ik nu uit eigen ervaring met een 4000. Maar voor de 5000 en de 5500 schijnt hetzelfde te gelden...

Succes met je aan en verkoop...

Geplaatst:

Nou Jeffrey,

Ga lekker voor de 5000 (of eventueel de 5500), krijg je geen spijt van.

Ik heb ook een 5000, en heb laatst even met een 4000 gespeeld. Dan merk je toch direct dat de 5000 veel zaken heeft die de 4000 niet heeft, die ik VAAK gebruik (inderdaad: De Mediahighway EPG, meerkanaals recording EN zappen, Picture in Picture, etc etc).

Ik denk dat je erg blij zal zijn met de 5000.

Of de 5500 nu een goeie investering is, vraag ik me af. Hij is nagenoeg identiek aan de 5000. Alleen een betere beeld-YUV-beelduitgang (alleen interessant voor beamers en plasma's), een matrix-display (wel gaaf!), en Conax-cam ingebouwd.

Maar of je daarvoor zoveel meer geld voor moet neertellen als voor een 5000 weet ik niet.

Bink.

NB: eventuele problemen met de software van de 5000, waarover jij spreekt, zijn inderdaad allemaal opgelost. Het is echt een TOP-machine. Een maal een Topfield, nooit meer een andere tuner.

Geplaatst:

Oh ja: en natuurlijk de "killer-applicatie" van de 5000:

de USB-poort...

Zomaar het belangrijkste argument om over te schakelen van 4 naar 5000 vergeten in mijn vorige posting...

dom dom dom

Bink.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties. Ik heb inderdaad de thread van Bink doorgelezen (dat ie 'm uit 't raam ging gooien enz...) Het valt dus allemaal wel mee gelukkig.

Ik ga toch nog eens de 5500 bekijken, die verbeterde uitgang voor beamers bevalt me wel... Wil er binnenkort 1 gaan kopen....

maar ik denk dat ik m'n 4000 toch maar eens ga proberen te verkopen.

Bedankt!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen