VREESWIJK Geplaatst: 25 juni 2004 Geplaatst: 25 juni 2004 de laste tijd zijn er wat problemen vandaar dat ik even een nieuw blad start stap 1 zet sattracker v1.3 nl met loader200 in je decoder stap 2 open deze douwnload (emu_v1.3_wissellijstc_vreeswijk) start edv5.5g plaats nieuwe emu en zet deze met edv5.5 in de decoder stap 3 zet de nieuwe sky patch in de decoder met loader2000 als je alles goed gedaan heb heb je beeld op sky pf en kiosk 636458-emu_v1.3_wissellijstc_vreeswijk.zip Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Skysurfer Geplaatst: 26 juni 2004 Geplaatst: 26 juni 2004 Ik heb het geprobeerd precies zoals jij hier uitgelegd hebt Vreeswijk maar helaas, geen beeld. Ik heb mijn bedenkingen over die nieuwe EMU. Als ik Downloader start en ik haal de gegevens op, dan opent een (poolse) site en daarop staat o.a.: New: Seca:0. Betekent dat er geen nieuwe Seca-keys zijn of heeft downloader ze gewoon niet gevonden? Je kan naast de knop Haal Gegevens Op ook voor 2 opties kiezen: dopsc of zoiets en Kuba. Welke moet ik kiezen? En moet ik het vinkje bij de poolse site eronder laten staan? En in het rechtervenster kan ik ook een schuifbalk bedienen. Moet daar ook wat veranderd worden? Graag wat hulp. Skysurfer
Gast Geplaatst: 26 juni 2004 Geplaatst: 26 juni 2004 Klopt er zijn geen nieuwe seca keys en je moet de kuba url hebben om te downloaden. Rebel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen