Gast Geplaatst: 26 juni 2004 Geplaatst: 26 juni 2004 Beste vrienden, Ik ben zeevarend. Net voor mijn vorige reis (maart) had ik een DBox2 Nokia aangeschaft. Veel tijd geinvesteerd in het lezen van diverse internet-sites en vervolgens het image Streamboard 2 DOPSC Team (Neutrino en Multicam) ingelezen. Ik beschik over de vereiste kabels, heb DBox Boot Manager op mijn PC, heb een netwerk-kaart, maar ik weet niet meer hoe ik die Boot Manager moet gebruiken. De site van Appien is niet bereikbaar momenteel, dus ik zit met mijn handen in het spaarzame haar. Ik heb slechts 5 weken voor mijn volgende reis en heb geen tijd om weer alles op te zoeken. Wie kan/wil mij helpen, aub?? Ik weet bv. niet welke instellingen ik voor het IP adres van mijn netwerk-kaart moet invullen en hoe ik dat zelf kan uitvinden. HELP!!!! Mijn mail-adres in Polen is holandia@ig.pl Bedankt, Albert Lammers
Gast Geplaatst: 27 juni 2004 Geplaatst: 27 juni 2004 Hoi, Lees eens de bovenste 2 topics of zo hier. dan ben je al weer een hoop wijzer! Kort gzegd: 1 seriele nul-modem kabel en lan-kabel aangesloten, DboxBootManager (DBM) instellen op9600 baud, speciale PPCBOOT (uit bijlage,even uitpakken met winrar selecteren), een goede IMG hernoemen naar 13.img en in de dbm directory zetten, in hoofdscherm van dbm START aanklikken, dbox2 rebooten, pijltje-up ingedrukt houden, in com-terminal krijg je na een paar seconden dbox2>root: (of iets dergelijks), dan boot net (enter indrukken) er verschijnt na een aantal seconden FLASHING in het scherm van je Dbox2, als er FLASHING DONE komt, STOP indrukken in hoofdvenstger van dbm, Dbox2 stroom eraf, erop en klaar is kees. Suc6, Pekka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen