Skysurfer Geplaatst: 27 juni 2004 Geplaatst: 27 juni 2004 Wie kan mij zeggen waar dit programma voor dient en of er een ned. of engelse handleiding voor is? Skysurfer
Gast Geplaatst: 27 juni 2004 Geplaatst: 27 juni 2004 Nee nog geen engels handleiding gezien programma is alleen in het spaans. En het is een graphische schil voor Ucomp.exe wat standaard bij de sattracker software zit. Compile en Decompiler voor de firmware dus. Rebel
Skysurfer Geplaatst: 27 juni 2004 Auteur Geplaatst: 27 juni 2004 Aha, dank je. Duidelijk niet wat ik zoek. Ik was eigenlijk benieuwd hoe dat vertalen in z'n werk ging. Ik heb met Defiant de firmwares bekeken maar ik kan nergens een file vinden waarin de engelse of nederlandse kreten terug te vinden zijn, alleen de spaanse. Ik welke file zitten die teksten nou? Of zijn ze niet zomaar te lezen? Skysurfer
Gast Geplaatst: 27 juni 2004 Geplaatst: 27 juni 2004 De teksten zitten in: De pan files te openen met defiant. De idioma.mpg te openen met defiant. De cpi's te openen met Ucomp of Ucompwin. Wil je het tenminste goed doen. Ik ben ermee opgehouden te veel werk en te veel releases. Rebel
spirit_rules Geplaatst: 27 juni 2004 Geplaatst: 27 juni 2004 Citaat: Ik ben ermee opgehouden te veel werk en te veel releases. Rebel Valt wel mee, de eerste keer is het veel werk. Maar dan houd je elke keer de 2 laatste release en vergelijk deze. De verschillen pas je dan in je eigen FW aan. En die verschillen kan je opzoeken dan met defiant (mhw) en de HDL pak je altijd de laatste versie. [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Gast Geplaatst: 27 juni 2004 Geplaatst: 27 juni 2004 Oh ja cpi's en hardcoded text ook al eens gewijzigd ? Er komen in sattracker 1.3 o.a. 529 posities voor waar text naar het scherm geschreven wordt. Dat bedoel ik met veel werk. Rebel
spirit_rules Geplaatst: 27 juni 2004 Geplaatst: 27 juni 2004 wat dacht je ? het zijn in de Pioneer fw ong. 210 stuks die men moet vertalen. Ik heb zelf de Open firmware voor de Pioneer vertaald. [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Gast Geplaatst: 27 juni 2004 Geplaatst: 27 juni 2004 @spirit_rules Dat weet ik alle lof hiervoor, veel werk bij elke release of checksums draaien op cpi's? Dat ziet er dus zo uit if((commun.EVT_C == $KEY_Ok)) { if(((left(commun.FOCUS1, 0x3) == "KEY") && (commun.SYSTEM != 0x50))) { if((commun.ADRES >= (0xEF4 + 0x414))) { commun.EVT_C = 0x0; Set_Panel_Page($CURRENT, 0x5); Set_Po_Text($CURRENT, "INFO16", "ERROR! NO HAY MEMORIA LIBRE\nBORRE ALGUNAS KEYS\nE INTENTELO DE NUEVO"); while((commun.EVT_C != $KEY_Ok)) { Wait_Event($ev_keypress, $code_all, -1, &commun.ER); Get_On_Event_Info(&commun.EVT_T, &commun.EVT_C, &commun.EVT_PARAM1, &commun.EVT_PARAM2); } } else { commun.KEY = (commun.HEAD + commun.KEY); Doe je dit niet dan vindt ik het bij voorbaat geen goede vertaling en gebruik ik het orgineel. Rebel
spirit_rules Geplaatst: 27 juni 2004 Geplaatst: 27 juni 2004 voor de pan files gebruik ik defiant voor de cpi files gebruik ik ucomp en ima files gebruik ik paintshop8 en lut files ook paintshop 8 [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Gast Geplaatst: 27 juni 2004 Geplaatst: 27 juni 2004 Hier als ik er tijd voor heb idem. Maar zou de HDL wel eens open willen zien. Rebel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen