M€®LïÑ Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 Een collega is van plan 2 Digital all world ontvangers te kopen ( per set compleet 299,-) Mijn vraag zijn er problemen met deze ontvanger?? bug's freezes enz. En is dit een redelijke prijs per complete set. De ontvanger word gelevert met EMU dus geen kaart nodig. Ook schijnt de seca2 kaart goed te werken. Wie heeft ervaringen met deze goedkope ontvanger. Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Gast Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 Hallo, Met wat zoeken vind je ze al voor 190,- euro, exclusief seca card voor de Nederlandse zenders, maar die heb je niet nodig. Het is een "eenvoudige" ontvanger. Niet ingewikkeld en makkelijk te bedienen. Een lijst met zenders is heel makkelijk te bewerken. Ook makkelijk te laden met software om venstertjes etc. te kunnen openen. Wat ik jammer vind is er dat er wel een spdif aansluiting is en dat hij Dolby Digital herkend en ontvangt maar niet dmv de digitale aansluiting weergeeft. Jammer.Ik ben er tevreden mee. Momenteel heb ik er 4 lnb's op aangesloten. Er is een gebruikerssite bij Yahoo.Ik weet niet of er een computer in de buurt of aanwezig is, dat is heel handig.
M€®LïÑ Geplaatst: 28 juni 2004 Auteur Geplaatst: 28 juni 2004 ah ik zal eens kijken of ik die gebruikersgroep kan vinden. Heb jij evt een url vooor me waar ik software kan downloaden? evt per PM dus 299 incl schotel beugel lnb kabel enz is niet echt duur. Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
YUGI Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 voor 299€ heb je er zelfs een motor bij.kijk/zoek goed en doe er je voordeel mee.prima ontvanger weinig poespas en veel open. gr yugi.
cdirenka Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 ik heb ze voor 195 euro per stuk. Met 78cm schotel en monoblock 295 euro...
Ron Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 So what? Gaan we nu allemaal de gierige Nederlander uithangen of kunnen we nu weer verder met serieuze zaken? Tox.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen