Gast Geplaatst: 30 juni 2004 Geplaatst: 30 juni 2004 Bij versie 5.6 zijn de meeste bugs opgelost en wordt tevens voor de 8100 de eprom opgeslagen. Dus de copy paste methode moet gewoon goed werken. Rebel Hier kun je hem vinden http://personal.telefonica.terra.es/web/ferhanet/index.htm
sat4har Geplaatst: 30 juni 2004 Geplaatst: 30 juni 2004 Kunt U de nieuwe EDStrong 5.6 downloadbaar op uw website zetten. Want de opgegegeven link werkt bij mij niet. (Website met beperkte toegang krijg ik als opmerking Dank bij voorbaat.
cruzer Geplaatst: 30 juni 2004 Geplaatst: 30 juni 2004 Als je je antenne settings gewijzigd heb, dan kan je ze bewaren d.m.v. "out" in het antenne menu. In je nieuwe kanalenlijst kan je ze dan weer laden d.m.v. "in"
Skysurfer Geplaatst: 30 juni 2004 Geplaatst: 30 juni 2004 Ok. Thanks. Kijk, hier heb ik wat aan. Hier is trouwens de nieuwe EDStrong 5.6 Skysurfer 640349-EDStrong v5.6.zip
sat4har Geplaatst: 1 juli 2004 Geplaatst: 1 juli 2004 Thanks voor de EDStrong 5.6. Op de website van Rebel krijg ik op het ogenblik "Server Application Error". Mogelijk van tijdelijk aard.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen