grijze Geplaatst: 1 juli 2004 Geplaatst: 1 juli 2004 Hallo wie kent het volgende probleem: de 5400z die ik gebruik wil niet automatisch naar een andere sat draaien. Via handmatig zoeken draaid die wel. Ik heb de nieuwste hot 1.7 erop en alle kanalen zijn wel open alleen het automatisch draaien gaat niet, hij geeft wel aan dat die naar een andere sat draaid maar er gebeurd niets. Heeft iemand hetzelfde probleem en een oplossing
grijze Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Geplaatst: 2 juli 2004 Ja ik heb de positie's allemaal opgeslagen maar het is net of die ze niet vasthoud in het geheugen. ik heb doordat die dus wel handmatig wil draaien het idee dat de kabel en de kop wel goed zijn.ik denk dat ik maar de firmware terug moet zetten naar de originele en dan kijken of het weer wil.
nesajelka Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 Het zelfde probleem bij mijn vriend sinds de nieuwe patch. Twee dagen geen problemen gehad en toen in een keer uitgescheden kabels en lnb zijn o.k. Het is voor ons ook een radsel wat er aan de hand is.Moet nog van de weekend kijken wat er kan zijn.Als iemand idee heeft of oplosing graag advies.Alvast bedankt
grijze Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Geplaatst: 11 juli 2004 ik heb met een hummie van een kennis het geprobeerd maar daar deed die het zelfde dus heb ik de motor maar naar de satboer gebracht en wacht ik wel af wat het euvel is, het ligt bij mij dus niet aan de humax.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen