Gast Geplaatst: 1 juli 2004 Geplaatst: 1 juli 2004 hallo enkele vragen mbt pace puma twin tuner receiver 1:bij mij blijft het beeld van de 2e tuner regelmatig eventjes hangen. bij bijvoorbeeld tuner 1: ned.2 tuner 2:sbs6. Soms heb ik ook geen beeld, hoe kan dit? Ik vind de tuner vrij warm 2:Als ik de FAST NIT SCAN doe kan ik verticaal of horizontaal kiezen als polarisatie. Bij horizontaal heb ik niks dus neem aan dat verticaal de juiste is bij het scannen? 3:ik heb de mogelijkheid tussen twee lnb's namelijk: een 0.3dB en de ander 0.6db welke moet ik kiezen? 4:kan iemand me duidelijk uitleggen hoe ik de software up kan daten. ik lees iets over de hotbird????? harstikke bedankt alvast dennis
The postman Geplaatst: 1 juli 2004 Geplaatst: 1 juli 2004 [color:"red"]Welkom[/color] Citaat: 3:ik heb de mogelijkheid tussen twee lnb's namelijk: een 0.3dB en de ander 0.6db welke moet ik kiezen? [color:"red"]0.3 db is een betere lnb. [/color] Citaat: 4:kan iemand me duidelijk uitleggen hoe ik de software up kan daten. ik lees iets over de hotbird????? [color:"red"]schotel op hotbird-ga naar menu en toets voor software update op astra.update kan effe duren dus laat het aflopen-circa 15 minuten [/color] DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen