Ga naar inhoud

Digitallworld-softcam

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Wanneer je bij http://xxxxxxxxxxxxxxxxxx.cjb.net/

***link verwijderd vanwege spyware.

De laatste software laad , zit in het paket ook het programma "Softcamtool" en de bijhorende softcamkey's

Wanneer men deze laatste opent zie je dat deze "SoftCam key file created by Mach1"zijn

Wanneer er een key wijzeging is , en je gebruikt van Mach1 de nieuwe softcamkey's file (en laad deze)gaan de kanalen met nieuwe key's niet open(ook sommige andere ook niet meer)

Wanneer men knip en plak werk de key's naar de in het paket vervat zijnde softcomkey's inbrengt gaan de kanalen wel open ,als voorbeeld :Conax-cabo(sky in mij wel niet gelukt)

Heeft iemand een verklaring voor dit fenomeen

graag reactie's

Geplaatst:

Beste Dorf,

ik herken dit probleem en heb exact hetzelfde als bij jou.

Eerlijkheid gebied mij te melden dat zowel Conax als Sky nu niet meer open gaan. De bewuste site biedt thans geen oplossing. De nieuwe key 21 voor Conax van Mach1 heb ik dus ook "geplakt" in de file en naar de SFT 2000 gestuurd.

Helaas geen resultaat bij mij.

Gaat Conax bij jou wel open.

Sorry dat ik geen antwoord op je vraag heb, maar alleen een ervaring kan delen en een ander vraag erbij plaats.

Dreambox 500 HD | EMP Centauri 16/1 disecq | 8 Alps LNB's

Triax 88 | 0,8w - 4,8e - 7+9e - 13e - 16e - 19,2e - 23,5e - 28,2e

Geplaatst:

Hi

Na veel geexperimenteer en pogingen gaat conax open

wel met knip en plak werk van Mach1 file naar softcamkey's zoals boven staat beschreven

Mij is het nog een raadsel waarom Sky het niet doet, en nog meer een raadsel waarom de Mach1 file nu wel de conaxen open krijgt( bij mijn laatste poging) maar dan weer niet Cabo die geen andere key hebben gekregen

Verder zoeken is de boodschap

grtjs

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen