Gast Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 HALLO, IK LEES HIER ONDER VAN ALLES OVER DE SOFTKAMKEY DIE MEEGELEVERD WORDT MET B.V. V 6.31 VAN DIGITALLWORLD. IK HEB NETJES DE 6.31 OP MIJN RECEIVER GEZET, MAAR WAT MOET IK IN GODSNAAM DAN MET DEZE SOFTKAMKEY??? IK WEET HET ECHT NIET, MOET IK DIE OOK OP MIJN RECEIVER ZETTEN???
Gast Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 Hallo Eerst ,mag ik vragen om die hoodletters uit te schakelen het leest zo ongemakelijk en men zegt dat het galijk staat aan roepen Nu terzaken.In de software upload zitten 3 programma's 1) DWSU-hetschoteltje om nieuwe software in het toesel te krijgen 2)FuncardtoolV3.0 om 6in1 file's met key's direct naar je toestel te brengen 3)SoftcamtoolV4.0 om met sofsamkey's de key's in je toestel te brengen programma 2 en 3 hebben hetzelde doel, ttz de juiste key's naar je ontvanger te sturen Bij 2 gebruikt je een 6in1 file Bij 3 gebruikt je een softcamkey file hopelijk is met dit het iets duidelijker geworden
Gast Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 Hallo Dorf, Sorry voor de hoofdletters. Het is mij nu wel iets duidelijker alleen weet ik nu nog niet of ik die 6in1 keys, of die softkankeys, naast de nieuwe software op de receiver moet zetten. Waarschijnlijk niet alle 2, maar misschien wel 1 van de 2???
Gast Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 Hi Klopt. Slecht een van de twee is voldoende om de ontvanger van de juiste key's te voorzien
jacobus Geplaatst: 3 juli 2004 Geplaatst: 3 juli 2004 Het maakt niet zoveel uit. Probeer ze beiden eens uit. Kan nergens kwaad aan. Je kunt ze niet eens met het foute progamma laden, want dat accepteert ie niet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen