Gast Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 Onlangs heb ik een Topfield TF4000PVR gekocht met een X-CAM module. Nu heb ik een Canal + digitaal kaartje (die is geactiveerd bij Canal + zelf) en duw die in de X-Cam module. Helaas krijg ik de Nederlands zenders en de Canal + zenders niet door. Hij geeft dan steeds aan Geen of gecodeeerd uitzending!!! Als ik een Funcard er in stop, krijg ik wel alle Nederlands zenders door. Kan mij iemand mij met dit probleem helpen!!!
SatDonkey Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 Das inderdaad vreemd. ik heb geen X cam maar heb gehoord dat ie het goed doet in de topfield. wat geeft ie aan in het cam menu als je de canal kaart erin stopt?? Misschien is ie niet goed geactiveerd, en moet je hem er een tijntje in laten zitten??
winwiz Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 Ziet de xcam de kaart wel. Kijk eens in het menu van de xcam bij de card info. anders een beetje rommelen met de kaart Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 Als ik kijk bij Card info. Staat er het volgende: XCAM - SECA CARD inserterd (CODE) SECA-1990/00/00 CANALDIGITAAL - 2003/12/31 OPERATOR 2 OPERATOR 3 OPERATOR 4 Tevens is dit al de tweede Canal + digitaal kaartje. De eerste keer heb ik hem een week er in laten zitten en de Topfield laten aan staan. Maar dit wilde niet helpen. Toen heeft Canal + mij een nieuw kaartje gegeven die al geactiveerd was. En nog werk die niet.
winwiz Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 Vreemde zaak. Ik weet heel erg zeker dat Xcam versie 1.03 1.05 1.06 en 1.062 werken in combinatie met een 3000ciPro, 5000ci en 5000Pvr Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 Als ik met een funcard werk. Dan doet die het opzich wel, maar met een orginele kaart van Canal + dan doet die het niet.
winwiz Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 Ik bedoelde dus de combinatie inclusief C+ kaart.. Sorry was niet helemaal compleet Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 Het lijkt erop dat de update niet wil komen, CANALDIGITAAL - 2003/12/31 Dat wordt even canal bellen en vragen om een update-signaal, dan 15 minuten op nl-zender zetten en wachten Misschien dat dat het oplost Groetjes, Niels
Gast Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 Dit heb ik al 6 keer gedaan. Nu willen ze me al bijna niet meer helpen.
SatDonkey Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 Kun je ook niet bij iemand in de buurt een cam lenen, een aston ofzo??? Ff update binnenhalen en kijken of ie het later in jou cam dan wel pakt...
PeHa Geplaatst: 3 juli 2004 Geplaatst: 3 juli 2004 als je opgeeft waar je woont, kan misschien iemand je helpen. Mijn topfield 4000 draait de C+ kaart in een Aston 1.05 cam soepeltjes. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Gast Geplaatst: 3 juli 2004 Geplaatst: 3 juli 2004 Citaat: Dit heb ik al 6 keer gedaan. Nu willen ze me al bijna niet meer helpen. Er is een 0900 nummer waar je zelf het signaal kan laten activeren, je krijgt niemand persoonlijk aan de lijn dus kunnen ze ook niet zeuren dat je voor de zoveelste keer belt. suc6
Gast Geplaatst: 3 juli 2004 Geplaatst: 3 juli 2004 Je kunt inderdaad zonder tussen komst van iemand Canal + kaartje laten activeren of heractiveren. Dit heb ik intussen ook vaak geprobeerd. Woonplaats is Kerkrade (zuid-limburg). Dus iemand die in de buurt woont en mij kan helpen, mag zich melden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen