Gast Geplaatst: 5 juli 2004 Geplaatst: 5 juli 2004 probeer al een paar dagen mijn kanalenlijst opnieuw te laden nadat ik deze heb aangepast. maar op het moment dat ik mijn humax inschakel krijg ik ed-01 in de display en loopt hij gelijk helemaal vast alleen de stekker eruit helpt dan nog wat kan ik hier aan doen of doe ik iets fout????????????????????
sat1 Geplaatst: 5 juli 2004 Geplaatst: 5 juli 2004 Welk programma gebruik je? Je moet wel het systeem id nummer goed invoeren. Dit is te vinden bij menu/installatie/status.
Gast Geplaatst: 6 juli 2004 Geplaatst: 6 juli 2004 ik gebruik seoak, ophalen gaat wel goed alleen het verzenden dan loopt ie vast ?????
Gast Geplaatst: 6 juli 2004 Geplaatst: 6 juli 2004 gebruik humbox is bij mij nog nooit verkeerd gegaan groetjes
goto Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 Gaat het wel goed met een onaangepaste settingslijst? Kan zijn dat jouw aanpassingen de hummie een beetje in de war brengen. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen