Gast Geplaatst: 6 juli 2004 Geplaatst: 6 juli 2004 iemand die weet als dat "normaal" is : als ik mijn cam prog met een fun5 met de nieuwe soft voor full x en geen paniek, zegt hij onder menu "common interface" : slot 1 : Initialising CI module en na 5 seconden weer CI module not installed...?? doet hij nu al 10 minuten lang afwisselend...iemand een idee wat er moet gebeuren ?? 't zal wel verkeerd zijn zeker....(hummy 5400z met emu 1.7) Thanx a lot
©TheMenk© Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 Kun je misschien iets duidelijker zijn! Heb je de vraag al gehad met "wilt u de cam updaten via een smartcard" (strekking is duidelijk hoop ik). Kortom is de programmeer sessie al begonnen. Of heb dit alvorens het proggen ook al gehad. Je moet wel de hele fun beschrijven met bv ***geen-reclame*** of masterburner. Met chipcat gaat het niet lukken. Leegmaken van de fun wil ook nog wel eens helpen. Let daarbij op de juiste grootte van de fun(512 of 1024). De fun6 heeft een grootte van 1024, maar in principe moet het op de fun5 stand ook gaan als je zeker weetr dat de rest leeg is(dus het stuk geheugen >512 <1024). Kortom er kan snel iets fout gaan, doordat de fun niet helemaal correct geprogrammeerd is. Kijk ook even in smartcard(admel, fun) forum en common interfaces, cas interfaces etc. Daar staat ook nog wel wat nuttige tips. suc6 Gr TheMenk
Gast Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 ja, inderdaad eerst ***geen-reclame*** gebruikt en nu masterburner, kaart eerst "erase", fun 6 gekozen (1024), flash geladen, externe eeprom, kaart OK, daarna cam in de humax, onder menu common interface op module geklikt, vraagt netjes insert smartcard, dan Ok, en dan wisselt hij om de 5 seconden "initialising CI module" en CI module not installed....?? oh ja en staat op een FTA kanaal..... kaart werkt anders perfect met 6 in 1 files.... Heb dus geen flauw idee, waar het aan kan liggen...?? Thanx for the support
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen