Gast Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 Hallo allemaal, ik heb een dsb770 en kan mijn database niet in de stb uploaden het lijkt alsof er geen communicatie is. De software versie kan ik wel uploaden dus ik weet dat het niet aan de kabel ligt. Ik gebruik het programma Echolite Database Editor om een nieuwe database te maken en die te uploaden, maar tot nu toe geen succes. Iemand een idee? Martin
Gorefest Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 Zet je de ontvanger wel "klaar" om te ontvangen? Dus down button vasthouden en spanning op zetten? Heb je de goeie com poort geselecteerd? Werkt van receiver naar database editor wel? Ik heb er zelf nog geen problemen mee gehad, ik heb geen 770 maar een 880 maar zoveel verschil zal daar niet tussen zitten. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 8 juli 2004 Geplaatst: 8 juli 2004 Ja, Ja, Ja en ja. Het is zelfs niet mogelijk om de juist gedownloaden database uit de receiver terug te uploaden. Aan instelling e.d. kan het niet liggen.
Gorefest Geplaatst: 8 juli 2004 Geplaatst: 8 juli 2004 Is je kabel goed? Je hebt een zgn nul-modem kabel nodig, is dus geen standaard rs-232 kabel. (ik lees net dat software laden wel werkt dus je kabel zal wel goed zijn...) Je hebt dus je receiver klaar staan (P- & spanning op zetten dan krijg je het grijze scherm op je tv) En het progje is klaar om te verzenden. (F6 ADB data PC to STB) Het kan soms wel even duren voordat hij daadwerkelijk begint heb ik gemerkt. Geeft het progje nog een error oid? Zoals gezegd bij mij werkt het gewoon. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen