Gast Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 Is iemand bekend met de BIG-SAT DSR 8000? Het schijnt een FTA receiver onder de 100 euri te zijn met naar vernemen een soort ingebouwde softcam. Ik zou er graag wat meer info over willen, valt bijna niets over te vinden, ook niet met google of de zoekfunctie. Dank, frog
Gast Geplaatst: 8 juli 2004 Geplaatst: 8 juli 2004 Check PM. Receiver wordt overigens in Duitsland voor rond de 65 Euro aangeboden. Kijk maar eens op een bekend veiling aldaar.
mteam Geplaatst: 8 juli 2004 Geplaatst: 8 juli 2004 En wie gaat de support leveren ? Wie lost de problemen op bij een toestel waar weinig of niets van bekend is ? De webwinkel ? Vergeet het. Groetjes Danny
Gast Geplaatst: 8 juli 2004 Geplaatst: 8 juli 2004 Voor zo'n prijs kan je weinig overkomen naar mijn bescheiden mening. Hij werkt of hij werkt niet. Zo niet dan stuur je m terug.
Gast Geplaatst: 8 juli 2004 Geplaatst: 8 juli 2004 Wie weet of je het de k.y dan in kunt voeren met de afstandsbediening? Mooie prijs voor beginner of 2e receiver inderdaad. Support komt vanzelf op de fora lijkt mij, daar hoef je in de meeste gevallen toch niet voor aan te komen bij winkels. Volgens een persoon die ze verkoopt (niet onpartijdig betrouwbaar dus) kan de emu het volgende aan: viaccess 1, irdeto 1, nagravision, betacrypt ,seca1, seca2. Ik zou alleen wel graag willen weten of het ook een fijne receiver wat dit betreft is. Een complete manual hierover zou natuurlijk erg fijn zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen