Gast Geplaatst: 9 juli 2004 Geplaatst: 9 juli 2004 Hallo allemaal, Ik weet het, het moet in een van de threads staan, maar ik ben het overzicht kwijt. Kan iemand mij antwoord geven op de volgende vragen: 1. Welke CAM heb ik nodig voor een officieel CanalDigital abonnement in mijn 808 2ci via? 2. Als de CAM een Matrix of Magic of zo is, welke software moet er dan inzitten? 3. Wat kan ik vervolgens nog meer bekijken met de voorgestelde CAM+software? Alvast bedankt voor jullie reacties! Groet, Berkeley
Gast Geplaatst: 9 juli 2004 Geplaatst: 9 juli 2004 Zoek gewoon eens lekker op het wereld wijde web rond...kijk goed wat je wilt, en maak dan je keuze....alle gangbare module`s gaan moeiteloos in de 808. Ik gebruik zelf een gewone magic module met penta 1.09 software. Dat draait prima!! Het is maar net wat je wilt. De officiele CanalDigitalkaart wordt gewoon geupdate in mijn MM. Daar hoef jeje bij andere module`s volgens mij ook niet druk om te maken. Grtz, Steven
Gast Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Citaat: Cam voor CanalDiditaal abbonement altijt de beste - originale CAM van CanalDigitaal - kijk op [color:"red"] geen commerciele links AUB.[/color] Ik wil je zo op je woord geloven, maar als ik op **$*@*%*&^*#** .NL kijk zoals je suggereert, zie ik slechts commerciele aanbiedingen die niets zeggen over het al dan niet werken van de combinatie. Geen enkele onderbouwing of een op de ervaring gebaseerde uitspraak. Wat ik wel zie is dat een CanalDigital module 120 euro kost, terwijl een matrix slechts iets meer dan de helft kost. Strookt dit soort commercieel getinte replies wel met de regels van dit board?? @Steven: bedankt voor je reactie, is denk dat ik ook maar voor de MM ga, da's een oud en vertrouwd concept. [color:"red"] Jongens, geen commerciele links graag. Gelukkig gered door de bel (boardsoft) in dit geval maar als even kan gewoon niet doen. [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen