Fredo Geplaatst: 22 juli 2004 Auteur Geplaatst: 22 juli 2004 ik zauw dat toch wel doen nu heb je nog garantie neem de file voor fullx en don't panic en dan weer terug Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 23 juli 2004 Geplaatst: 23 juli 2004 Volgens mij heb ik die nu erop, kan nu fulx 1-2 + geen paniek kijken, even een paar dagen kijken en dan begin ik weer, lukt het dan weer niet, kijken we gewoon naar de prima's of de multi's na 23.00 uur!!! Is er meer uit te halen dan dit ???? kan ik de fun 5 een meerwaarde geven??? is er misschien al iets bekent van het nieuwe free-x kaartje??? Humax 5400z Toh 3.2 hot 1.8 van josje01 met de settings van pet123 en meestal wel de nieuwste steuteltjes en 6in1 files m'n 60 cm schoteltje kijkt naar de hotbird, usb infinity programmer,fun 2+5, zeta paars, cas2 + add-on Kijk niet alleen naar natuurzenders, ook duits en engels talige en blijf natuurlijk meekijken of er nog iets leuks gebeurd naar C+ Groet, Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen