Ga naar inhoud

Topfield 5000 PVR vastgelopen!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanavond opame op tuner 1 (RTL-4) geactiveerd, overgeschakeld naar RTL-5 (automatisch naar tuner 2), echter de schotel draait niet. (Het probleem van de schotel heb ik wel eens eerder aangehaald,maar ik schijn de enige te zijn). Vanaf die tijd wil de PVR niet meer voor- of achteruit!!!!!!!!!! Wat ik ook doe hij blijft bevroren op RTL-5, waarbij alleen een lege titelbalk in beeld verschijnt.

Hij is moeizaam op standby te krijgen (er knipperen dan 4 of 1 ledje(s) in het display), en keert bij het aanzetten dan weer terug op het bevroren RTL-5 beeld. Na het installeren van de div. Happy-200 EPG taps,heb ik de indruk wat meer problemen te ondervinden o.a. bij het aanzetten van mijn TV met de tuner aan, dat het TV-beeld op UHF in 4 delen verdeeld wordt, wat na over- en terugschakelen van TV-kanaal weer hersteld wordt. Maar mijn probleem [color:"red"]nu [/color] is dat hij vast zit op RTL-5, ook als ik hem uit en aan zet, ook als ik hem weer start met b.v. de menuknop ingedrukt, dan schakelt hij een paar keer tussen menu en RTL-5, ook als ik hem na een uur weer aanzet. Ik wil graag weer opnieuw vanaf fabrieksinstelling beginnen, maar ja, dan met hij eerst weer "los". Wie heeft hier een oplossing voor?

Geplaatst:

Kun je via altair je hdd nog bereiken dan zou je die eens kunnen wissen en kijken of dat helpt

suc6

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Als je denkt dat het aan een Tap ligt gewoon de ontvanger aan zetten en achter elkaar de 0 toets indrukken totdat hij opgestart is, nu worden de Taps niet geladen.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Heb hem aan de computer gehangen, de taps (via Altair) uit de autostartmap verwijderd, en ontdekte ook nog een file tussen de opnames die ik ook maar verwijderd heb, en zowaar hij was weer te bedienen. Heb helaas niet gezien wat voor soort file het was, maar aangezien hij tijdens de opname vastliep is dit waarschijnlijk de oorzaak geweest. Dus heb de suggestie van Happy 2000 (nog) niet hoeven te gebruiken.

In elk geval bedankt voor de tips, ik ben weer redelijk tevreden met m,n Toppie maar ik wacht weer even met al die mooie Taps te installeren. Het "probleem" met de vertraagde aansturing van de rotor heb ik helaas nog steeds; ben ik nog steeds de enige hiermee???

Geplaatst:

Das mooi dat het is opgelost tenminste het ene probleem

ik heb ook wel eens dat hij niet gelijk draait maar stoor me daar niet aan

weet niet hoe lang het bij jou duurt

dit heeft volgens mij niets met het probleem van vast lopen te maken dat is puur een niet goed

bestand op je HDD

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Het (niet) draaien van mijn schotel is voor mij wel eens een probleem, omdat het vaak goed gaat, soms met een vertraging van 30 seconden, en af en toe helemaal niet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen