Gast Geplaatst: 12 juli 2004 Geplaatst: 12 juli 2004 Hallo, Ik ben sinds kort de gelukkige bezitter van de SCI-2100, en nu ben ik bezig om handmatig de satelliet lijsten aan te vullen. Het lukt mij alleen niet om nieuwe TP's toe te voegen. Sommige satellieten hebben maar 4 TP's in hun lijst staan terwijl er veel meer aktief zijn. Hoe kan ik zonder computer dit toch voor elkaar krijgen? Alvast bedankt!
Telezapper Geplaatst: 12 juli 2004 Geplaatst: 12 juli 2004 Er is een gebruikersgroep voor de SFT bij Yahoo! FF met Google zoeken. Nadat je je hebt aangemeld heb je toegang tot heel veel informatie. Ik zou je willen adviseren om gewoon hier een complete zenderlijst te downloaden! Succes. Telezapper Dreambox 500 HD | EMP Centauri 16/1 disecq | 8 Alps LNB's Triax 88 | 0,8w - 4,8e - 7+9e - 13e - 16e - 19,2e - 23,5e - 28,2e
jacobus Geplaatst: 12 juli 2004 Geplaatst: 12 juli 2004 Als je transponders wilt toevoegen van sats die je momenteel kunt ontvangen, lijkt het mij het eenvoudigste om gewoon n complete scan te maken. Daarna het zaakje sorteren en klaar is kees. Tis ff werk, maar dan heb je wel alle kanalen in je lijst die je kunt ontvangen, en je hebt geen computer nodig.
jaapdew Geplaatst: 12 juli 2004 Geplaatst: 12 juli 2004 Bij het scannen op nieuwe kanelen inderdaad kiezen voor "network-scan", dan worden automatisch alle transponders ingelezen welke op de network-frequentie worden doorgegeven. Jaap - AZbox Elite HD - Digit All World SFT-2000 + Supercam - Opera DVB-S1 (externe usb 2.0 satellietontvanger) - Stab HH120 - XSAT CDTV 310
Gust Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 Hi Je kan ook manueel een of meerdere transponders toevoegen Werkwijze: menu-installatie-kanaal zoeken-satelliet aanvinken-groene knop(handmatig)- ga naar de laatse regel of op die regel waar geen frequentie is ingevuld Met de cursor ga je achtereenvolgens op Freq-S/R-en Pol staan druk op OK en type het gewenste in en druk op OK Alleen het geheel van voor nog aanvinken en rode knop drukken Het zoeken begingt groetjes gust
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen