LeoSat Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Hierbij een settingslijst voor EchoNAV.Deze is voor de 2200 Wel even in je eigen database inporteren. Groeten LeoSat
Gast Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 Leosat ik heb een astra/hotbird lijsje van je gekregen? de bedoeling was een draaibaar lijstje. Misschien kun je het nog een keertje posten. groetjes.
LeoSat Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 Heb je al gemeld dat ik er mee bezig ben en zodra ik de tijd heb wordt het uitgebreid.Hier gaat nogal wat tijd in zitten.Een ontvanger vol laten lopen kan iedereen wel. LeoSat
Gorefest Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 Bij de zip file (die leosat heeft gepost) zit nu een .bin file in. Dit is een nieuwe satelliet en transponder database volgens echostar: Citaat: In this .zip file you will find a file with the extension .BIN This file is the most up-to-date satellite- and transponder database. For detailed instructions, please consult the included help. Datum is van 16072004 dus van afgelopen vrijdag. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
LeoSat Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 Deze bin file is een settinglijst voor astra en hotbird. De database van Echostar was niet volledig en is door mij aangevuld.Hoe je aan de rest van het verhaal komt weetik niet.De datum van 16.07.04 is inderdaad van afgelopen vrijdag maar toen is het hier als bijlage geplaatst. LeoSat
Gast Geplaatst: 18 juli 2004 Geplaatst: 18 juli 2004 Ik bedoelde het niet verkeert tegen je Leosat. Ik had het niet goed begrepen denk ik. Zijn er andere lijsten misschien die je kunt converteren naar de echostar lijst?
Gorefest Geplaatst: 18 juli 2004 Geplaatst: 18 juli 2004 Kijk maar eens in de zipfile die je gepost hebt daar zit een txt bestandje in. Ze hebben dus de complete database geupdate. Er zit er ook een bij de software loader. (zie mijn andere post) Alle satellieten zijn geupdate in deze lijst. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
LeoSat Geplaatst: 18 juli 2004 Geplaatst: 18 juli 2004 Ja inderdaad,was me nog niet opgevallen. LeoSat
Gast Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 Moet het dan met een nulmodemkabel, als de ontvanger op een FTA kanaal staat?? gr.
Gorefest Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 Het moet inderdaad wel met een nul modem kabel, maar ik snap niet precies wat je bedoeld met "op een FTA kanaal" Wat wil je doen? Je moet even de help file lezen daar staat het wel in. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 Die kanalenlijst erin zetten. Dit is de volgorde die ik doe: 1. settingeseditor opstarten. 2. kanalenlijst erin laden. 3. Laten connecten met ontvanger, dit gaat dus niet? En verder gebeurd er niets. Ik kan kiezen tussen 2 types verbindingen? alle 2 geprobeerd maar geen verbinding.
Gorefest Geplaatst: 22 juli 2004 Geplaatst: 22 juli 2004 Stel je com poort goed in (com 1 of 2) Druk op F6 (ADB PC to STB) Zet spanning op de ontvanger terwijl je het down knopje op de voorkant vasthoud. De ontvanger start op met zo'n grijs scherm, op dat scherm en in het programma kun je de voortgang volgen. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen