Gast Geplaatst: 28 juli 2004 Geplaatst: 28 juli 2004 Ja dat had ik ook al begrepen. Het gedeelte dat niet werkt is het decoderen v 2 tuner signalen tegelijk juist daarom heb ik de 1.07 aangeschaft. Dus waarom zou ik dan 30 EUR meer uitgeven ik heb toch niets aan die extra functionaliteit en de 1.05 werkt ook prima lees ik hier.
Gast Geplaatst: 27 augustus 2004 Geplaatst: 27 augustus 2004 Ik heb ondertussen de 1.05 aangeschaft en werkt in principe goed, maar vlgns mij is ie wel iets trager dan de Aston 1.07 (2.02 sw).
afred Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 Zoals je in mijn berichten (anafred) kan lezen had ik ook problemen met de Aston 1.07 met (2.02sw) bij twee of drie keer zappen gaf hij geen kaart (canal+)ik terug naar de leverancier (met c+ kaart) daar geprobeerd in een ander Topfield 5500 daar het zelfde probleem de leveracier pakt een andere Aston ook 1.07 met (2.02sw) weer het zelfde probleem toe heeft hij mij een Xcam gegeven toen was het probleem opgelost het enigste probleem wat ik heb met de Xcam hij geeft geen geluid op c+blauw, daar voor heb ik een C+media cam gekocht en het geliuds probleem was opgelost (het kost wat maar dan heb je ook wat). anafred 1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500, schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen