Gast Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 Hallo allemaal, Ik ben in het bezit gekomen van een Echostar DVR7000. Nu wil ik mbv een bestaande diseq unit kunnen kiezen uit 4 verschillende LNB's. Er staan echter in het menu 2 LNB's vast gereserveerd voor een draaibare schotel, zijnde een C en een KU-band LNB. Het lukt mij niet dit te veranderen in een totaal van 4 KU-band LNB's die ik via diseq kan kiezen. Enig idee of dit kan, en zo ja hoe? bedankt.........
Gast Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Ik begrijp dat je ook een draaibaar systeem hebt op dit moment. ga naar "setup system" zet daar Installatie op Geavanceerd. Ga nu terug naar het Sub menu (rechtsonder) door op menu te drukken. Je zult zien dat er nu een icoon is verdwenen maar dat er ook 1 is bijgekomen. Selecteer het gele schoteltje (3e icoontje) LNB 1 is voor het draaibare gedeelte (op poort 1) de rest is vrij in te stellen op de poorten 2,3 en 4. (het draaibare systeem is ook wel op andere poorten in te stellen, maar waarom zou je?) Succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen