Gast Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 ik heb geregeld dat ik de nederlandse zenders een tijdje niet goed ontvang. het gekke is dat het vanzelf weer terug komt maar dat ik, als de zenders weg zijn (geen signaal) ik wel rtl 4 en 5 gewoon en goed kan ontvangen. Ligt dit aan de plaatsing van mijn schotel ?
henk48 Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 dit probleem had ik ook op mijn samsung 9500 tot ik ontdekte dat het basisstation van mijn dect telefoon dicht bij de ontvanger stond voeding er uit.....prima beeld......voeding erin weg signaal...dus misschien voor jou ook de oplossing... succes
Gast Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 RTL4/5 zijn wel de sterkere zenders, dus de kans is groot dat je schotel er een tikje naaststaat
henk48 Geplaatst: 27 juli 2004 Geplaatst: 27 juli 2004 ik ben eigelijk best nieuwsgierig of je probleem is opgelost en met mij waarschijnlijk nog wel wat andere, laat ff horen hoe enz.kunnen we weer wat van leren denk ik.
Freddy Hooge Geplaatst: 28 juli 2004 Geplaatst: 28 juli 2004 Zelfde probleem hier. Heb 60cm schotel met astra / hotbird. Idd ff wachten en beeld / geluid is weer terug.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen