EL PIÑO Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 Aangezien er niet meer onder Openfirmware uit te komen is, en ik dat ook helemaal niet erg vind gezien de grote mogelijkheden van de firmware, zou het leuk zijn als de versie's hiervan helemaal zouden werken maar met beide Nederlandse versie's (dus van Euromuis en Spirit) heb ik nog steeds problemen: - Met de Spirit_rules versie lukt het me wederom niet om er een kanalenlijst in te zetten, niet met het normaal laden van de lijst en daarbij horende eeprom ook niet met de eeprom erin zetten direct na de firmware en al helemaal niet met de eeprom die bij de firmware zit. Ook mijn lijst met andere achterliggende lijst (lees: transponders+kanalen in andere lijst gehesen) werkt niet. Beeld blijft op kanalen installeren komen na het laden van de lijst. - Met de versie van Euromuis eigenlijk weinig problemen, alleen lukt het me daarbij nog steeds niet om de MediaHighway info te krijgen, hij blijft standaard naar DVB gaan, ook bij zenders die alleen info via MHW bieden (zoals enkele Franse zenders op niet-Canal+ transponders) en dat is erg onhandig, zeker als de zender ook nog eens geen teletekst heeft. Nergens kan ik een instelling vinden om het te veranderen. Dit was in vorige versie's dus ook al zo. De EPG werkt wel. Het is dus jammer dat de twee belangrijkste firmwares van dit moment beiden niet helemaal goed werken. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen