Gast Geplaatst: 20 juli 2004 Geplaatst: 20 juli 2004 Ik had een vraag als ik me humaxz aanzet doe mijn draaibare schotel het niet meer zit geen beweging meer in als ik hem wil laten zoeken draai hij ook niet wie kan me zeggen wat het kan zijn
blitzteam Geplaatst: 20 juli 2004 Geplaatst: 20 juli 2004 Welke motor heb je Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
blitzteam Geplaatst: 20 juli 2004 Geplaatst: 20 juli 2004 Probeer de zoekfunctie opdit forum,geef daarbij ook het merk in vb sg 2100 moteck of stab. Het is zo moeilijk te bepalen wat er aan de hand is,het is zo handig als men ook weet welke software je gebruikt etc.etc. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
nvdh Geplaatst: 20 juli 2004 Geplaatst: 20 juli 2004 IK heb hetzelfde aan de hand gehad. Stab motor HH 120 plotseling niet meer draaien. Ik heb hem uit elkaar gehald en geen fout gevonden op het printpaneel. Stabilisator nagemten OK.IK vermoed dat de reedcontatcten defekt zijn. Ik hoop voor jou dat dit niet het geval is, maar dat alleen de stabilisator is +5volt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen