Gast Geplaatst: 23 juli 2004 Geplaatst: 23 juli 2004 Na het opnemen probeer ik dit te kijken, dezelfde avond. Nu blijken alle opnames, ook uit het verleden, niet meer af te spelen te zijn. Bij iedere opname wordt aangegeven: ivalid file, met een grootte van 0 mb. Ik heb alles verwijderd, nu opnieuw opgenomen. Dat lukt, maar als ik het af wil spelen krijg ik alleen een klein beeldje bovenin met een balk ernaast waaraan je kan zien hoe ver het afspelen binnen de opname staat. Ik heb kort geleden wel de laatste nieuwe firmware erop gezet (hier vandaan gehaald), geen enkele foutmelding gehad. Geen nieuwe instellingen erin gezet. Ik dacht in 1e instantie dat m'n harddisk gecrashed was, maar het opnemen lukt. Wie heeft enige idee wat er aan de hand kan zijn? Alvast bedankt voor je reactie. Caroline
Keitje Geplaatst: 23 juli 2004 Geplaatst: 23 juli 2004 Opnames van 0 MB heb ik vroeger ook wel eens gehad. Toen bleek dat een van de twee antennekabels losgetrokken te zijn. Neem je altijd met dezelfde tuner op? Probeer ze beide eens. Je zegt ook dat oude opnames nu ook op 0 MB staan en dat vind ik erg raar. Dat kan ik niet verklaren. Kees Ouderwets DM8000 en DM500HD. (Met PLi)
Hoogste veldje Geplaatst: 23 juli 2004 Geplaatst: 23 juli 2004 Ik weet niet welke firmware je eerder had, maar het kan zijn dat met je upgrade het gebruikte harddisk-fileformat aangepast is. Dat is met enkele upgrades in het verleden het geval geweest. Probeer je harddisk eens te formatteren (met behulp van het menu van de Topfield) en dan nog eens een nieuwe opname.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen