Gast Geplaatst: 26 juli 2004 Geplaatst: 26 juli 2004 Als ik door de zenderlijst loop zie ik soms $ te staan zowel in tuner als tv zenders. Ik neem aan dat dit betaal zenders zijn, maar waarom kan ik een aantal van deze dan wel ontvangen terwijl ik bv sommige radio zenders niet kan ontvangen terwijl er geen $ teken bij staat? Mijn reciever is bij de winkel al voorgeprogrammeerd hoe kan ik controleren of er alle zenders die ik ook werkelijk aan zou moeten kunnen via astra er ook in staan. Is er op internet of zo een lijst te vinden van gratis te ontvangen zenders, ik ben vooral geinterreseert in de Duitse radio zenders. Als ik nu in de lijst kijk mis ik er een aantal, ik weet natuurlijk niet of alles via de sateliet wordt uitgezonden.
winwiz Geplaatst: 26 juli 2004 Geplaatst: 26 juli 2004 Heb je de FAQ al gelezen???? Zenders met $ zijn inderdaad gecodeerde (meestal betaal) zenders. Het is echter wel zo dat ze de codering misschien tijdelijk uit hebben staan en dus kun je wel kijken /luisteren. Als er geen $ staat zou het kunnen zijn dat ze gewoon niet uitzenden of in hun identificatie staat er iets niet goed en kunnen ze alsnog gecodeerd zijn. Om er zeker van te zijn dat je alle zenders te pakken hebt kun je gewoon een sateliet scan doen. Zet de optie netwerk zoeken aan. Alle nieuwe zenders die hij vindt zet hij automatisch ook in de lijst Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Geplaatst: 26 juli 2004 Geplaatst: 26 juli 2004 Als je de FAQ bedoeld meteen boven op de eerste pag ja, ik heb de betreffende vraag niet gezien. De zoek functie werkt ook niet lekker of ik doe iets niet goed. Maar telkens als ik iets zoek krijg ik zaken te zien die ik niet wil, terwijl ik toch echt verwacht dat veel dingen eerder besproken zijn. Wat betreft de sat scan, als hij nieuwe zenders vindt zet hij die achter de nu al gevonden zenders? En wordt er niets overschreven v/d huidige zenderslijst (of volgorde veranderd)
Gast Geplaatst: 26 juli 2004 Geplaatst: 26 juli 2004 Nieuw gevonden zenders zet hij achteraan, hij overschrijft niets. Wat doet de optie "netwerk zoeken" eigenlijk?
winwiz Geplaatst: 28 juli 2004 Geplaatst: 28 juli 2004 Uit de gebruiksaanwijzing: F. Netwerk Zoeken Netwerk zoeken kan worden gebruikt als gekozen is voor Automatisch of Handmatig zoeken. Als netwerk zoeken aan staat en de NIT (network Information Table) is beschikbaar kunnen nieuwe, niet voorgeprogrammeerde transponders worden gevonden. (Zoeken duurt langer) Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen