Gast Geplaatst: 27 juli 2004 Geplaatst: 27 juli 2004 Kan iemand mij uitleggen hoe ik snel zenders kan zoeken of feeds bekijken.de optie met hot 1.8 is uit geschakeld en ik kan hem niet selecteren. En kan ik meer met een aston module dan mijn Canal+kaart bekijken Humax 3.2 hot 1.8 + aston zwart kijken is leuker dan zwart kijken
Gast Geplaatst: 28 juli 2004 Geplaatst: 28 juli 2004 honderd kijkers op deze vraag kan niemand antwoord geven ??
harry37 Geplaatst: 28 juli 2004 Geplaatst: 28 juli 2004 Zou het soms zo zijn dat die 100 lezers eigenlijk net zoals ik niet echt snappen wat je bedoelt. Ik kan met de Emu gewoon feeds kijken, snel zoeken, en andere zaken dan Canal+ bekijken, en dat zonder Aston (maar ik ontvang Canal+ dan ook niet). Leg het eens met wat andere woorden uit.
Gast Geplaatst: 28 juli 2004 Geplaatst: 28 juli 2004 Eigenlijk zit het zo bij instalation_service searching-automatic search kan ik alleen kiezen om te zoen met detail. voorheen kon ik kiezen uit quick of detailsearch. Hoe kan ik volgens jouw nu snel een sateliet afzoeken ?? of zit ik verkeerd in het menu te zoeken? tnx
Josje01 Geplaatst: 28 juli 2004 Geplaatst: 28 juli 2004 deeeed, ga naar menu > installatie > Zenders zoeken > Automatisch zoeken > zoekloop type : snel of gedetailleert. Moet werken!!! Greetz:josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Gast Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 Het vreemde is dat ik bij mij op de ene sateliet wel, en op de andere niet de optie snelzoeken kan selecteren... Vreemde zaak...
Josje01 Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 Hé, wat raar ja, hierzo heb ik er geen last van, maar zal nog eens gaan stoeien, misschien hier ook toeval geweest. greetz: Josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen