Gast Geplaatst: 28 juli 2004 Geplaatst: 28 juli 2004 Ik heb de sattracker 1.3b van rebel er een maandje erin, maar sinds vanmiddag heb ik op mijn strong 8100 geen nederlandse zenders en canal plus meer. Wel bvn en teletekst werkt ook. Wat nu?? wie weet de oplossing?? alvast bedankt, Eddy
Gast Geplaatst: 28 juli 2004 Geplaatst: 28 juli 2004 ligt het niet aan de emu ff nieuwe sleuteltjes erin plaatsen en of (org kaart wel update gehad?)
Gast Geplaatst: 28 juli 2004 Geplaatst: 28 juli 2004 Ik heb wel een originele kaart en abonnement. Hoe moet ik em-uen???? Kan dat via de afstandsbediening?? Heb net canal plus gebeld,en heb nu (plotseling???) nederland 1 weer. Alleen nl 1 dus. Software probleem??
Gast Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 Kijk even onder SECA. C+ had gisteren alle codering eruit liggen. Bijna alles (op X-zone na) was FTA. vervolgens zijn de plus+pakketten weer gecodeerd. In de loop van de middag alles weer echter uitsluitend met SECA-2. Irdeto ligt er nog steeds uit.
Gast Geplaatst: 31 juli 2004 Geplaatst: 31 juli 2004 Alles zou weer goed moeten werken. Hier in ieder geval wel. Item kan m.i. op slot.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen