Gast Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 hoi firware 1430 ik heb de versie 3.6 er in gezet maar full x en full x 2 die werken niet ook dontpanic tv werkt niet als ik er op kom en ik wil b.v instellen de shd dan slaat de ontvanger vast veder werkt alles goed of doe ik iets fout gr
Gast Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 Citaat: van jou die heb ik er altijd in Als je ook de bijgeleverde settings gebruikt hebt zou het moeten werken. Heb je de txt files gelezen van Deemonru en mij? Don't Panic werkt slecht of helemaal niet, ECM Pid 5000 is nu niet beschikbaar. Full-x1 en x2 werken op ECM-Pid 1002 en de instelling in het plusmenu (+,menu,8) SHL Mode op MultiPid 2. Als die twee het doen komt het beeld na ongeveer 5 sec. erg traag dus. Zoals in de tekstfiles is omschreven, het is nog in een testfase. Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 heb het gebrobeerd maar de ontvanger slaat wel steeds vast ik snap er niks van veder werkt alles prima en ga zo door nu nog de andere kanalen gr
Gast Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 Citaat: heb het gebrobeerd maar de ontvanger slaat wel steeds vast ik snap er niks van veder werkt alles prima en ga zo door nu nog de andere kanalen gr Gewoon vergeten die paar XXX kanalen, als ik het van te voren geweten had was ik er nooit aan begonnen, het werkt nu nog te slecht. We gaan ons concentreren op de D+ 0064 Spain kanalen, dat lijkt me veel belangrijker. Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 dat heb je mooi goed dan maar een paar minder gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen