Volgas Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 Wie weet raad, PCM edit loopt hopeloos vast op een bepaald adres, echter met een hele oude PMC lijst doet hij wel. Is de PMC lijstfout, heb ik een te oude versie... ik snap er niks meer van. Verder lukt alles nieuwe software met hot 1.9, nieuwe settings maar dan... PCM probleem. Ook het schrijven van de bin file lijkt niet te lukken. Wanneer ik met sammy probeer een read te doen mislukt dit ook. Wat kan er aan de hand zijn denken de geleerden op dit board. Wanneer de PMC en/of PMCedit fout zijn, aub een linkje in PM of zo waar wel de goede te vinden zijn. Mijn bookmarks en google helpen met slecht. Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!! Dus niet zeuren maar meedenken.......
harry Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 In de HoT versies zit een up to date PMC tabel, dus je hebt helemaal geen pmc edit nodig. Met sammy_hummy_edit moet de ontvanger wel aan staan.
Volgas Geplaatst: 29 juli 2004 Auteur Geplaatst: 29 juli 2004 Ontvanger staat aan bij sammy...... volgas..... Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!! Dus niet zeuren maar meedenken.......
harry Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 -Compoort instellingen gecontroleerd. -Ontvanger nogmaals uit / aan. -Fast mode van sammy niet gebruiken. -kanaalsettings opnieuw laden met "Human" en daarna de keys. -andere lopende programma's op je computer afsluiten, zoals antivirus / firewall etc. -In het menu van de ontvanger even naar installatie, daarna exit en opnieuw proberen. Het zijn maar een paar ideetjes, ik heb zelf geen problemen met "sammy".
Volgas Geplaatst: 29 juli 2004 Auteur Geplaatst: 29 juli 2004 dank voor de tips...... ik ga weer proberen volgas Als teveel mensen zeuren doet snel niemand meer iets!!!! Dus niet zeuren maar meedenken.......
harry Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 Laat maar eens weten hoe je het opgelost hebt, zodat een ander hiermee ook geholpen is. Natuurlijk niet vergeten: Menu > ToH > CAIDPreselect > EMU+K selecteren en bevestigen met OK toets voordat je de keys upload.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen