Ga naar inhoud

C+ kaart i.c.m. irci-5400 en aston 1.03 mogelijk?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij vertellen of het mogelijk is een officiële C+ kaart te laten werken in combinatie met Humax irci-5400 en een seca-aston 1.03 module?

Flame...

Geplaatst:

flame, is perfect mogelijk met de aston 1.03 je kunt zelfs controleren of de kaart de maandelijkse updates van C+ heeft ontvangen.

Greetz:Josje01

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Geplaatst:

Beste Josje01,

Bij eerdere posts op dit board vond ik de volgende tekst "Bij mij kwamen de update's nooit door via de 1.03, na installatie van een 1.05 geen problemen meer."

Vraag: als ook ik geen updates door zou krijgen wat betekent dit dan in de praktijk?

Flame

Geplaatst:

Beste Flame, vroeger met de seca 1 kaarten van C+ kwamen inderdaad de updates niet goed door op de aston 1.03 maar sinds er seca2 kaarten zijn dus de huidige codering gaat dit wel goed met de aston 1.03 overigens kwam dit probleem eigenlijk alleen maar bij de Humax voor.Als je updates mist betekent dat je nog 1 maand lang na het einde van de huidige maand beeld hebt. Dan zul je naar C+ moeten bellen of naar het schijnt via internet een update aanvragen. De update gebeurt dus via het signaal naar je receiver , de update controleerd je kaart de ATR alsook de MK01 en PPUA als je kaart dus in orde is zullen er nieuwe keys opgeschreven worden en heb je weer voor een maand beeld enz.

Hopelijk wat wijzer !!

Greetz;josje01

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Geplaatst:

Ik heb ze er nu allebei inzitten. Nog steeds werkt de 1.03 slecht. De 1.05 geeft geen problemen. Ik meen me te herinneren dat de 1.03 het wel doet als je de hele CI module er met kaart en al even uitrekt en weer terugduw. Je krijgt dan "initialsing CI module"en hij schrift ook de actuele key weg.

Ohne Garntie uiteraard, maar wellicht kan iemand zich het nog herinneren (hoe ging het ook al weer in die goeie ouwe tijd...)

Geplaatst:

De 1.03 werkt nog steeds slecht tot niet in de humax. De humax schijnt de enige te zijn welke slecht draait met de 1.03.

De 1.05 werkt perfect!

Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Geplaatst:

Heren,

Bedankt voor jullie info.

Ik ga het gewoon proberen met de 1.03 en wacht het resultaat af....

Groet,

Flame

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen