Gast Geplaatst: 31 juli 2004 Geplaatst: 31 juli 2004 Hallo, Als het goed is staat er nu ook emu-software voor de PVR op mijn site. Ik heb een klein probleempje (geen genoeg ruimte) dus heb ik een ander adres daarvoor genomen. Als het goed is moet alles doorgelinkt staan. Ik hoor het graag. Verder ben ik nog steeds opzoek naar meer dingen die ik op mijn site kan plaatsen. Settinglist zijn de volgende dingen die erop komen te staan. Ik heb er nu 1 ontvangen en ben zelf ook nog bezig. Stuur maar spullen naar mij toe en ik zet ze op mijn site. Emu software voor de PVR Groeten Ant273
Gast Geplaatst: 31 juli 2004 Geplaatst: 31 juli 2004 heb de XtremeUcasPvr emu 13.42.6D erin staan.Maar ik vraag me af welke de ucci6440.emu13.42.6D is?Wat is nou het verschil?? Thanx
Gast Geplaatst: 1 augustus 2004 Geplaatst: 1 augustus 2004 @Ant, Ik zag dat er nogal wat verschil is in grootte van de bin files. De eerste 2 zijn dubbel zo groot als de laatste! Wat zijn de verschillen? Groeten LK
Gast Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 Ik zou ook graag willen weten wat het verschil is tussen die drie emu firmware voor H/W 13.42.6D Groetjes Cucu
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen